Czym naładuję samochód Mustang Mach-E (base/premium)

Czym naładować samochód Mustang Mach-E (base/premium)

{#–- brak rekomendacji → wraca stary wygląd –#}

Krótki opis samochodu

Mustang Mach-E to jedna z najważniejszych klas Forda wśród SUV-ów elektrycznych. Wersja bazowa (Select / Standard-Range) ma nominalny akumulator około 72-78 kWh , z którego uprawnieniami jest ~ 68-72 kWh . Wersja Premium / Extended-Range posiada nominalny akumulator około 98-100 kWh , z którego uprawnieniami jest ~ 91 kWh . Dzięki większej szerokości i dobrej wydajności Mach-E oferuje realny WLTP-zasięg w wersji bazowej około 450-500 km , aw wersji Premium / Extended około 550-620 km (zależny od sieci) według EV-Database i dystrybucji danych Forda. Ładowarka pokładowa obsługuje moc do 11 kW AC (na 3 fazy tam, gdzie są dostępne), natomiast złącza CCS umożliwiają szybkie ładowanie DC do 150 kW (wersja Premium / Extended) lub do 115 kW w wersji Standard / uruchamianie baterii.

Tryb ładowania Moc nominalna Liczba faz / typ Podstawowy - czas 0-100% / 0-80% Premium - czas 0-100% / 0-80%
230 V (np. ~2–3 kW) ~2,3 kW 1 faza ± 35-50 godzin ± 40-60 godzin
Prąd zmienny ~3,7 kW 3,7 kW 1 faza ± 20-28 godzin ± 22-30 godzin
AC ~6,6-7,4 kW 6,6-7,4 kW 1 faza ~ 14-18 godzin ~ 15-20 godzin
Prąd zmienny ~11 kW ~11 kW 3 fazy lub ograniczające napęd ~ 9-12 godzin ~ 9-11 godzin
Prąd stały (CCS) 50 kW ~50 kW DC 0-80% w ~60-70 min 0-80% w ~40-60 min
DC do maks. możliwości wersji ~110-115 kW (Podstawowa) / ~150 kW (Premium) DC 0-80% w ~40-50 min (podstawowe) 0-80% w ~30-40 min (Premium)

Opcje pisania

Ładowanie modelu Ford Mustang Mach-E odbywa się za pomocą dołączonej pokładowej o mocy 11 kW . to, że samochód korzysta z trójfazowego AC, co sprawia, że ​​najlepiej współpracuje z generatorami wallboxami 11 kW oraz publicznymi stacjami AC, aw razie potrzeby można przejść również do użytkownika z przenośnych ładowarek jednofazowych o mocy. Wersja Basic obsługa szybkiego ładowania DC do 115 kW, Premium do 150 kW.

Co zyskujesz dzięki przenośnemu ładowarkom AmperePoint?

Ponieważ Mustang Mach-E jest wyposażony w pokładową ładowarkę AC o mocy 11 kW , nasze źródła zasilania, 11 kW , 7,4 kW i 3,7 kW zawierają bardzo praktyczne rozwiązania, które nie wymagają kosztownych instalacji. Model Q74 zapewnia moc do 7,4 kW w przypadku jednofazowych, pozwala na pełne naładowanie wersji z akumulatorem 75 kWh (zakres standardowy) w około 11 godzin , aw przypadku przenoszenia 98 kWh (zakres rozszerzony) w około 14 godzin – czyli w szybkim tempie na noc. P35 to doskonała opcja dla domów bez silnej instalacji AC, umożliwia udostępnianie ładowania ze standardowego gniazdka 230 V. Proces jest podłączonyszy (odpowiednio około 24–25 godzin dla wersji Standard Range i około 32–34 godzin dla Extended Range), ale jest dostępny do regularnego ładowania nocą. Ładowarka P35 jest podłączana bezpośrednio do standardowego gniazda, a jednocześnie większa moc Q74 sprawia, że ​​najlepiej jest korzystać z niej poprzez gniazdo CEE32A . Q11 i Q74 posiada dodatkową funkcję regulacji mocy, możliwość zasilania w aplikacji Tuya Smart oraz uwierzytelnianie Wi-Fi i Bluetooth, co zapewnia doskonałe działanie do inteligentnego domu. P35 obsługuje się poprzez panel, który pozwala na prąd i ustawienie opóźnionego startu. Obydwa modele mają solidne zabezpieczenia przed wahaniami elektrycznymi, przegrzaniem i prądem elektrycznym, a dzięki klasie szczelności IP65/66 są bezpieczne także podczas użytkowania na zewnątrz.

Pasujące modele do Mustangi Mach-E

Powrót do blogu

Masz elektryka lub Hybrydę i chcesz rozliczać koszty prądu?

Napisz do nas i dowiedz się, jakie modele ładowarek są dostępne z poznaniem pojazdu:

Formularz kontaktowy

Wybierz samochód
AUDI
ALFA ROMEO
BMW
BYD
CHEVROLET
CHRYSLER
CITROEN
CUPRA
DACIA
DS
DEKRET
RYBAK
BRÓD
HONDA
HYUNDAI
JAGUAR
JEEP
KIA
SILNIK SKOKOWY
LEXUS
CZŁOWIEK
MASERATI
MAZDA
MERCEDES
MG
MAŁY
MITSUBISHI
NISSAN
OMODĘ
OPEL
PEUGEOT
GWIAZDA POLARNA
PORSCHE
RANGE ROVER
RENAULT
SIEDZIBA
ŠKODA
MĄDRY
SUBARU
SUZUKI
TESLA
TOYOTA
VOLKSWAGEN
VOLVO
XPENG